Wat onze gasten zeggen …

“Mijn eerste vliegreis naar Fuerteventura zonder mijn man. Het was een spannende onderneming maar voor mijn gevoel wat ik op Facebook zag een schot in de roos. Op het vliegveld word ik opgehaald door Pascal. Bij het mooie en kleine vakantieoord maak ik kennis met de andere groepsleden. Een echtpaar en verders allemaal vrouwen. Nadat we 2 dagen een schitterende wandeling hebben gehad en een heerlijke lunch vallen onze wandelingen in duigen door de corona virus. We worden goed vermaakt door Pascal en Sabine door o.a. ’s morgens een half uur wake-up oefeningen, foto speurtocht en ’s avonds sporten op verschillende niveaus. De kookkunst van Sabine is geweldig veel verse maaltijden.
Pascal en Sabine en de groepsgenoten doen er alles aan om de sfeer zo optimaal mogelijk te laten verlopen. Bij mij zijn de spanningen wat op mijn maag terecht gekomen en dit wordt liefdevol begeleidt door Pascal, Sabine en groepsgenoten.
In het verleden heb ik in mijn werk de Meer Mens methode mogen toepassen. Ik vind Pascal en Sabine een echtpaar dat op de Meer Mens methode werkt vanuit de cliënt kijkt en dit met 💜en ziel toepast.
Voor mij een echt mooi actieve vakantieoord op een kleinschalige manier.”

Annie van den Heuvel (NL)Maart 2020, wandelarrangement

“Fuerteventura al wandelend ontdekken met als uitvalsbasis Villa Vital … Na de nodige rek- en strekoefeningen en een gezond ontbijt waren we er klaar voor. Twee dagen hebben we kunnen genieten van de mooie uitzichten, het strand, de stilte, de visrestaurantjes, het gezelschap. Toen kwam corona … weg waren de wandelingen. Dankzij de gastvrijheid van Sabine en Pascal en de samenhorigheid tussen de vakantiegangers hebben wij toch nog kunnen genieten van de B&B, de kookkunsten van Sabine, de sportactiviteiten, het mooie weer…
Ik kijk er naar uit om terug te kunnen keren in betere tijden.”

Rit Peeters (BE)Maart 2020, wandelarrangement

“Ondanks het Coronavirus, maar dankzij de improvisatie en inzet van Sabine en Pascal was het een geslaagde week. We hebben minder gewandeld, maar er waren extra lessen “rekken en strekken”, de fotospeurtocht, bootcamp en Sabine heeft heerlijk voor ons gekookt (toetjes waren verrukkelijk😋). Dankzij Pascal kon iedereen naar huis. Ik kijk terug op een bijzondere, maar gezellige week en kom zeker nog een keer terug om meer van het eiland te zien en te wandelen.”

Marja (NL)Maart 2020, wandelarrangement

Sono stato nella Villa Vital in Fuerteventura, e ho passato un fantastica settimana molto rilassante, con dei ottimi host, Pascal e Sabine erano molto accoglienti la villa era molto pulita e ben fornita su tutte le necessità hai bisogno giornalmente, . Pascal organizzava le mie pedalate giornaliere e Sabine mi faceva trovare delle squisite cene con degli ottimi desert. Direi che sono degli ottimi host con cui li consiglio vivamente.

Vertaald:

Ik ben in Villa Vital in Fuerteventura geweest en ik heb een fantastische, zeer ontspannen week doorgebracht, met uitstekende gastheren. Pascal en Sabine waren erg gastvrij, de villa was erg schoon en voorzien van alle behoeften die je dagelijks nodig hebt. Pascal organiseerde mijn dagelijkse fietsritten en Sabine zorgde ervoor dat ik uitstekende diners had met uitstekende toetjes. Ik zou zeggen dat ze uitstekende gastheren zijn. Ik beveel ze ten zeerste aan.

Massimo Manganaro (IT)Januari 2020, B&B + fietshuur

Onverwacht een weekje weg gepland, naar de zon! En wat was het een mooi avontuur met de leukste eigenaren, gasten (Ingrid en Ivo), de mooiste wandelingen en de meest fantastische Spaanse restaurantjes. Elke dag opnieuw werden we in de watten gelegd, verrast en ontzorgd! Elke ochtend een halfuurtje yoga, een lekker gezond ontbijtje, heerlijk wandelen en ’s avonds een heerlijk diner met de supertoetjes van Sabine! Kortom een aanrader! Ik heb met volle teugen genoten. Bedankt!

Paula Pontier (NL)Februari 2020, wandelarrangement

Nood om er even tussenuit te gaan. Villa Vital was ik al een tijdje aan het volgen op Facebook en werd de keuze. En achteraf gezien , de juiste keuze. Na aankomst op de Villa viel alles waar ik zo druk mee bezig was thuis van mijn lijf en kreeg ik een instant vakantie gevoel. De villa, de hosts, de omgeving stralen een zalige rust uit. De ochtend stretching/yoga met zicht op de rijzende zon boven de bergen, een gezond ontbijt op het terras aan het zwembad, mooie wandelingen in de fascinerende natuur, zalige lunch plekjes bij locals, boeiende gesprekken met inspirerende mensen, nog tijd over voor een boek aan het zwembad, een apero gevolgd door een heerlijk gezond diner met steeds een lekker toetje en op tijd in bed. Niets zelf hoeven te regelen of uit te zoeken, verwend worden aan tafel, de dag op je af laten komen…Wat wil een mens nog meer… Zonne energie opgedaan, batterijen weer opgeladen en veerkracht terug opgebouwd…we keren zeker nog terug!

Ingrid & Ivo (BE)Februari 2020, wandel-arrangement

In het donker kwamen we in onze huurauto, zonder problemen dankzij de uitstekende routebeschrijving, aan bij de poort van Vita Vital. Meteen liep Pascal naar de poort om die te openen. Daarna werden we welkom geheten door Sabine. Na de mooie, grote kamer en badkamer bekeken te hebben, kregen we een heerlijke bord soep voorgeschoteld.

De volgende dag gingen we op aanwijzingen van Pascal op verkenning uit. Wat bleek: de B&B ligt midden op het eiland. Ver van de drukte langs de oostkust. Het binnenland en de westkust zijn prachtig. Mooie vergezichten en zonsondergangen.

Na overdag uitgebreid ergens op het eiland geluncht te hebben, genoten we in de avond van de salades van Sabine.

Na een ongelukkige val kregen we alle ondersteuning van Sabine en Pascal. We zijn hen daar nog steeds dankbaar voor.

Voor een rustige vakantie midden in de natuur van Fuerteventura is deze prachtige B&B hét adres.

Jaap en Annelies (NL)Januari 2020, Bed & Breakfast

Jullie zitten voor het fietsen op de weg duidelijk op de beste plek. En het rondje Betancuria is inderdaad prachtig.

Hans & Liesbeth (NL), eigenaren www.fietseninspanje.nlFebruari 2020

Een weekje trainen in januari en dat met temperaturen van een graadje of 20! Zeven dagen fietsen met “localo” Pascal als gids die alle klimmetjes weet te vinden. Ontbijt en diner in Villa Vital, lunch op fijne plekjes onderweg! We komen hier zeker weer terug!
Villa Vital is a good place to be!!

Jan & Nely Hos (NL)Februari 2020, racefietsarrangement

Well I’m not long back from Villa Vital’s Cycle Package Week; Pascal & Sabine are wonderful hosts and the Villa is a relaxing and healthy place to stay. Sabine’s morning stretch yoga session are a perfect way to start the day; then Pascal’s led rides are relaxed (albeit plenty of km’s & m’s of ascent), enjoyable and very scenic. Then back for relaxing by the pool, the honesty bar and then Sabine’s wonderfully healthy cooking. It’s a great place to stay, you’ll back relaxed, fitter, healthier, more flexible and maybe slightly lighter……’Life is good’ 😁 Thank you both for your eel one and kind hospitality, I will be back…..not least for a grudge shuffle board match 😉 David White (UK)

David White (UK)Januari 2020, racefietsarrangement

Ik heb genoten op Fuerteventura, zowel van het verrassende landschap als van het verblijf bij Pascal en Sabine. Ik heb bij hen een fiets gehuurd en kon gebruik maken van hun fietsroutes. De route naar Betancuria was heel bijzonder met uitzicht op de bergen met daarachter de zee. De route naar het noorden was ook erg fraai. Bij een flink klimmetje omhoog in de buurt van Tetir kom je bovenop de heuvels en waan je je op de maan, bijna onwerkelijk. Villa Vital ligt heel centraal op het midden van het eiland. Van hieruit kun je dus heel goed naar alle kanten van het eiland fietsen. Het torentje, wat los staat van de villa was mijn huisje tijdens mijn vakantie. Heel knus en privé. Sabine en Pascal geven je een persoonlijk gastvrij gevoel. Ik heb gesmuld van het lekkere eten en vooral van de toetjes, specialiteit van Sabine. Dank voor het fijne verblijf.

Gerda Schotsman (NL)Januari 2020, B&B + fietshuur

Tien dagen mocht ik genieten van de zon, de wind, het wandelen, het eten (vooral de toetjes) en de zorgzame gastvrijheid van Sabine en Pascal. Het wandelarrangement biedt afwisselende wandelingen zowel qua lengte als het landschap. Met tussendoor een heerlijke Spaanse lunch op een terrasje en aan het eind de rust bij het verwarmde zwembad en een heerlijke maaltijd verzorgd door Sabine en Pascal. Een prima locatie om even helemaal er uit te zijn en de diversiteit van Fuerteventura op een actieve manier te verkennen.

Anja Verweij (NL)Januari 2020, wandelarrangement

Net een heerlijke wandel vakantie gehad, verzorgd door Sabine en Pascal van Villa Vital (dat rijmt ;). Zij brengen je naar plekken waar je anders nooit zou komen. De verzorging is super. Goede gastheer en gastvrouw die het iedereen naar de zin willen maken en dat lukt ze ook. Op groepsniveau en op individueel gebied. Volgend jaar hoop ik weer te komen. Wie weet met zelfde gezellige groepje. 😎

Els B. (NL)Januari 2020, wandelarrangement

De start van de dag met het lichaam soepel te maken en te houden en daarna een heerlijk en gezond ontbijt. Ook al is de groep divers, Sabine en Pascal zorgen ervoor dat iedereen aan zijn trekken komt bij de wandelingen. Omdat er op verschillende plekken wordt gestart krijg je veel te zien van het eiland. Alles vindt plaats in een ongedwongen, vriendelijke sfeer waarbij maatwerk wordt geleverd. Sabine en Pascal, ik wens jullie veel succes met jullie onderneming en gun vele gasten dit heerlijke verblijf!

Marja Roussen (NL)Januari 2020, wandelarrangement

Van 15 t/m 22 december heb van ik een heerlijke vakantie genoten in Villa Vital. Prachtige wandelingen gemaakt met mooie vergezichten. Heerlijk gegeten in de plaatselijke restaurantjes tussen de middag.

En het diner wat Sabine en Pascal ons hadden voorgeschoteld was iedere dag weer een verrassing. Zo gevarieerd en gezond. Wat ik ook prettig vond waren de oefeningen van een half uur voor het ontbijt. Een goede warming up voor de wandelingen. En de groep was niet zo groot dus het onderlinge contact was erg gezellig. Ik heb daarom een heerlijke vakantie gehad en vertel het ook mijn kennissen om het zeker ook een keer te doen. En Sabine en Pascal bedankt voor de gastvrijheid en het meedenken met de gasten.

Liefs Ineke

Ineke A. (NL)December 2019

Wat een mooie plek in een prachtig landschap om even weg te zijn uit de drukte van alledag in Nederland! Een bezoek gevuld met wandelingen over hoge heuveltoppen, de straffe wind om je heen, de warme zon op je lijf, het indrukwekkende woeste breken van de golven op de kust, de immens prachtige sterrenhemel en de totale stilte! De hartelijkheid, enthousiasme en interesse van Sabine en Pascal gaven een gevoel van warm welkom en maakten het verblijf tot een bijzondere ervaring!

Anne van S. (NL)December 2019, wandelarrangement

Een fantastische wandelvakantie gehad met de groep singles. Pascal en Sabine houden van de natuur en hebben dan ook heel mooie wandelingen uitgestippeld. ‘S middags lunch in een plaatselijk restaurantje en ’s avonds een gezonde maaltijd met elke dag een toetje om je vingers af te likken. De kamers waren verzorgd en het verwarmde zwembad was zalig. Een ideale plek om je batterijen op te laden.

Marianne (BE)December 2019, wandelarrangement

Een fantastische wandelvakantie gehad bij Villa Vital, een prachtige rustig gelegen locatie midden op het eiland Fuerteventura met een verwarmd zwembad. De dag begon met een half uurtje oefeningen in de yoga ruimte.

Na een uitgebreid ontbijtbuffet gingen we op pad om op verschillende locaties op het eiland mooie wandelingen te maken. Onder de middag werd er gezamenlijk geluncht. Sommige wandelingen waren pittig, maar het uitzicht boven maakte het de moeite waard. Andere wandelingen waren minder zwaar, werden gecombineerd met een bezoek aan een markt, historische dorpjes of het strand. ‘s Avonds een heerlijk diner bij Villa Vital.

Pascal en Sabine zijn hartelijk en gastvrij, en doen er alles aan om je een onvergetelijke week te bezorgen. Wij komen zeker terug !

Petra & Robin (NL)December 2019, wandelarrangement

Voor wie op zoek is naar een mooie, super-relaxte en centraal gelegen plek! Pascal en Sabine waren heel vriendelijk, behulpzaam en flexibel. Lekker ontbijt, ook aandacht voor gezonde voeding en leefstijl. Ook voor birding een ideale plek om alle hotspots te verkennen.

Mark & Karin (NL)November 2019, B&B

“Wat heb ik een fantastische tijd gehad bij Villa Vital. Ik werd er zeer hartelijk ontvangen door Sabine en Pascal. Mooie kamers en heerlijke maaltijden en niet te vergeten ook zalig gezwommen. We hebben prachtige wandeltochten gemaakt en ook pittoreske dorpjes bezocht. Wat heb ik ontzettend genoten van Villa Vital en zijn mooie omgeving. Helemaal Toppp!!!! Gr Marry😄”

Marry S. (NL)November 2019, wandelarrangement

Heel prettig verblijf, mooie kamer, goed verzorgd ontbijt en avondeten. Mooie binnentuin met zwembad, prima om uit te rusten. Ideale locatie als basis voor fietstochten op de racefiets op het super-rustige middengedeelte van het eiland. Veel ondersteuning door Sabine en Pascal bij fietshuur en routes.

Jan & Katrin (NL)Oktober 2019, B&B

Very nice place to stay in the centre of the island. Friendly owners, great food. Very good support if you are visiting for cycling. (GPX routes etc)

Andrew Enstone (UK)Oktober 2019, B&B

Wandeltochten maken op Fuerteventura… betere gidsen dan Sabine en Pascal kan je je niet wensen.
Na een week voelde ik me heel ontspannen en gezond. Villa Vital ligt centraal op het eiland in een totaal niet toeristische omgeving.
Ik had geen auto gehuurd dus bleef ik ’s avonds “thuis” waar koffie, thee en fruit altijd klaar stond. Het (biologische) ontbijt en avondeten was heerlijk.
Al met al een prima adres voor mensen die graag in een kleinschalige accommodatie verblijven met persoonlijke aandacht voor de gast.